Marketing in de breedste zin van het woord, met name:
Master classes en trainingen: 1-op-1, teamsessies, groepstrainingen.
CRM: klant, klant, klant – en dan vooral de eindklant, niet in de eerste plaats mijn klant: maar dat komt uiteindelijk op hetzelfde neer.
Communicatie: interne en externe communicatie, persberichten, content management, direct mail, e-mailings
Campagne management als “TTL” concept, dus integratie van ATL en BTL. Doorvertalen van wens, via idee, naar concept – resulterend in een multimedia klantbenadering (waar nodig).
Mediakeuze: advies over de in te zetten middelen, van sponsoring van een gesloten evenement tot ATL adverteren op websites of de (nationale) pers.
Interim management: als vervanging van een zwangerschapsverlof, sabbatical, tijdens seizoensdrukte, of om een periode in te vullen waarin wordt gezocht naar een vaste kracht.
Event management: van Intervisies tot heidesessie, en van VIP-borrel tot een dagje uit voor 1.500 mensen.
Marktonderzoek: als ondersteuning van marketing strategie, of het bijsturen daarvan. Ook bijv. focusgroepen.
Sponsorwerving: vooral via partnerships in een win-win situatie.
Leveranciersdiversiteit: via de BeNeLux LGBTIQ+ Business Chamber.