Marketing in de breedste zin van het woord, met name:

Master classes en trainingen: 1-op-1, teamsessies, groepstrainingen.

CRM: klant, klant, klant – en dan vooral de eindklant, niet in de eerste plaats mijn klant: maar dat komt uiteindelijk op hetzelfde neer.

Communicatie: interne en externe communicatie, persberichten, content management, direct mail, e-mailings

Campagne management als “TTL” concept, dus integratie van ATL en BTL. Doorvertalen van wens, via idee, naar concept – resulterend in een multimedia klantbenadering (waar nodig).

Mediakeuze: advies over de in te zetten middelen, van sponsoring van een gesloten evenement tot ATL adverteren op websites of de (nationale) pers.

Interim management: als vervanging van een zwangerschapsverlof, sabbatical, tijdens seizoensdrukte, of om een periode in te vullen waarin wordt gezocht naar een vaste kracht.

Event management: van Intervisies tot heidesessie, en van VIP-borrel tot een dagje uit voor 1.500 mensen.

Marktonderzoek: als ondersteuning van marketing strategie, of het bijsturen daarvan. Ook bijv. focusgroepen.

Sponsorwerving: vooral via partnerships in een win-win situatie.